woensdag 8 mei 2013

Varen in de Biesbosch.

Op mijn lijstje stond al langere tijd een uitstapje naar de Biesbosch. Nu was het dan zo ver. Het weer zat mee. De zon scheen al vroeg en alles zag er naar uit dat het een mooie dag zou worden. Samen met mijn twee zoons en mijn schoonvader vertrokken we rond een uur of negen met een bootje. We genoten met zijn vieren van al het natuurschoon.

JLFotografie
Schotse Hooglanders nemen een voetenbad.

JLFotografie

JLFotografie

JLFotografie
Jonge Nijlganzen.

JLFotografie
Vader Nijlgans

JLFotografie
Moeder Nijlgans

JLFotografie
Een Wilde Eend woerd.

JLFotografie
Twee Futen.

JLFotografie

JLFotografie
Meerkoet op een nest hoog en droog.

JLFotografie
Fuut op een nest.

JLFotografie
Blauwe Reiger.

JLFotografie

JLFotografie

JLFotografie
Nijlganzen vliegen over ons bootje.

JLFotografie

JLFotografie

JLFotografie
Gewone Zegge.

JLFotografie

JLFotografie
Pinksterbloem

JLFotografie

JLFotografie

JLFotografie
Symbool van het verzet tijdens WOII. St Jans bruggetje.

StevenLiebregtFotografie

StevenLiebregtFotografie

StevenLiebregtFotografie
Omgewaaide bomen zorgen voor nestplaatsen voor Zwaluwen.

StevenLiebregtFotografie

StevenLiebregtFotografie

StevenLiebregtFotografie

StevenLiebregtFotografie

StevenLiebregtFotografie



Ik wil ook mijn zoon Steven bedanken voor het maken van een paar prachtige foto's van landschappen. Ik heb een paar van zijn foto's op dit blog geplaatst.




3 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's genomen!

    Die van Steven zijn ook heel erg mooi!

    Kortom een geslaagde dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had dit blog nog niet gezien, maar wat een genot moet dat geweest zijn! De spiegelingen in het water komen erg mooi uit!
    Genoten van jullie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen